Пазаруване от Aliexpress.com 66

  • 41 211
  • 964
  •   1
Отговори
# 930
  • Бургас
  • Мнения: 198
Да, през сайта на куриера пише, че е в офис от 11.04.  защо никой не ми в звънял не знам, такива ли са несериозни express one?
Понякога липсва тел номер,за това намерете офиса и си я вземете от там.Пазят ги 1 седмица

# 931
  • Мнения: 5 038
Тя е там над 20 дни, но интересното е , че пише, че е в офис. Дали са я върнали?
Има телефон, лятото веднъж имах пратка при тях и имах смс.

# 932
  • Мнения: 2 391
Да, през сайта на куриера пише, че е в офис от 11.04.  защо никой не ми в звънял не знам, такива ли са несериозни express one?
Получили сте имейл и Вайбър съобщение. Аз също искам да ми звънят, но явно ползват само съобщения без гласови услуги.
В мейла и Вайбър съобщението пише до кога ще се пази. В сайта им има координати на PUP 2004 Костинброд там търсете повече информация.

# 933
  • Мнения: 5 038
Не, нямам нито имейл, нито смс ,нито Вайбър, проверих и на трите места. Ако са ми върнали пратката, ще си изкарам разпечатка от Виваком и ще им пусна една жалба. Несериозна работа...

# 934
  • Бургас
  • Мнения: 198
Веднъж и аз не получих съобщение,добре че си ги следя.Най вероятно са я върнали вече.Пишете мейл до експрес или им звъннете,но след празниците.

# 935
  • Бургас
  • Мнения: 1 700
и аз преди не получавах мейли и съобщения - предполагам че имат някакъв бъг в системата
ако желаете може да им пишете за бъга

Последна редакция: сб, 04 май 2024, 15:24 от musicdoubl3

# 936
  • Мнения: 5 038
Ще им пиша. Но щом пише, че е в офис много се надявам да е там все още.

# 937
  • Бургас
  • Мнения: 1 700
там е седи месец - преди ги питах точно за сроковете

# 938
  • Бургас
  • Мнения: 198
Когато получа съобщение за пратка пише и срока до който ще е там. Седмица е в експресуан, а пощата месец.

# 939
  • Мнения: 379

Това излиза при проследяването на моя пратка, какво следва да правя за да я получа?

# 940
  • Мнения: 2 898
Хора, помагайте!
Пристигна ми обединената пратка чрез Експресуан (всичко точно, бързо и коректно). 4 отделни пакетчета, за всяка поръчка поотделно, но закрепени заедно. И с един тракинг номер.
3 от нещата са си точни, но четвъртото… Бях поръчала часовник, а ми пристигна някакво прахче, с аромат на ванилия. Не съм го отворила, защото надписът е на китайски и не знам какво съдържа, нито за какво се използва. Не смятам, че проблемът е в Експресуан. Мисля че китаецът ме е излъгал.
Потвърдих трите поръчки, четвъртата не. Как да отворя диспут да нея?
Понеже са под един номер всичките и лъжливата е със статус доставена, заедно с наистина пристигналите. Имам опция само да я потвърдя. Как да отворя диспут?
Благодаря предварително на отзовалите се.


Edit: Свързах се с отдела им за обслужване на клиенти. Първо с виртуален асистент, който е разрешил диспута в моя полза, ама аз с моя английски откъде да разбера. Та се свързах и с жив човек. Много са любезни, имаме много да учим от тях за обслужването на клиенти. Та този жив човек, на който и край на света да се намира, провери нещата и каза, че спорът е разрешен и в рамките на 3 до 20 дни ще си получа парите за часовника обратно.

Edit2: По време на цялата коренспонденция прилагах снимки.


Дано да съм била полезна на някого с моя опит 😊

Последна редакция: чт, 09 май 2024, 18:26 от Mia Rulana

# 941
  • Мнения: 2 391
Хора, помагайте!
Пристигна ми обединената пратка чрез Експресуан (всичко точно, бързо и коректно). 4 отделни пакетчета, за всяка поръчка поотделно, но закрепени заедно. И с един тракинг номер.
3 от нещата са си точни, но четвъртото… Бях поръчала часовник, а ми пристигна някакво прахче, с аромат на ванилия. Не съм го отворила, защото надписът е на китайски и не знам какво съдържа, нито за какво се използва. Не смятам, че проблемът е в Експресуан. Мисля че китаецът ме е излъгал.
Потвърдих трите поръчки, четвъртата не. Как да отворя диспут да нея?
Понеже са под един номер всичките и лъжливата е със статус доставена, заедно с наистина пристигналите. Имам опция само да я потвърдя. Как да отворя диспут?
Благодаря предварително на отзовалите се.


Edit: Свързах се с отдела им за обслужване на клиенти. Първо с виртуален асистент, който е разрешил диспута в моя полза, ама аз с моя английски откъде да разбера. Та се свързах и с жив човек. Много са любезни, имаме много да учим от тях за обслужването на клиенти. Та този жив човек, на който и край на света да се намира, провери нещата и каза, че спорът е разрешен и в рамките на 3 до 20 дни ще си получа парите за часовника обратно.

Edit2: По време на цялата коренспонденция прилагах снимки.


Дано да съм била полезна на някого с моя опит 😊
Скрит текст:
Когато пристига обединена поръчка може да процедирате така. Потвърждавате всичко. Отваряте диспут за стоката която е различна от заявената и избирате от картинката item not as described.
По същият начин когато дойдат по-малко бройки от някоя стока избирате items are missing.
Има си за всяка ситуация някаква опция при отваряне на диспута. Аз като се наложи да отворя диспут си снимах всичките опции за да ги имам. Някой под-менюта се различават, но основните менюта са еднакви за всички поръчки.

# 942
  • Мнения: 2 898
Благодаря ви. Но занапред просто няма да поръчвам много неща в един ден. Ще поръчам едно, ще изчакам да ми го шипнат и тогава ще поръчам следващо. Бавно ще става, ама поне ще ми е сигурно, че няма да ми ги обединяват поръчките.

# 943
  • Мнения: 2 391
Благодаря ви. Но занапред просто няма да поръчвам много неща в един ден. Ще поръчам едно, ще изчакам да ми го шипнат и тогава ще поръчам следващо. Бавно ще става, ама поне ще ми е сигурно, че няма да ми ги обединяват поръчките.
Когато поръчвате стоки от чойс и направите сума над 10 лева ви смъкват транспорта. Не бих си причнил това което предлагате. Хем плащате по 3 лева и кусир за транспорт на всеки чойс хем се забавя доставката ви и не получавате гарантирана доставка за 15 дена. Доста проблеми само заради един диспут.

# 944
  • Мнения: 6 919
С обединени е по-добре. Тогава пътуват по-бързо и сигурно.

Общи условия

Активация на акаунт